
Κατά συνέπεια, όσοι βασίζονται στο ότι το παρελθόν μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις πολιτικές τους σκοπιμότητες καλό θα είναι να το ξανασκεφτούν.

1) 25-11-2016 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας εγκρίθηκε η τροποποίηση των Περιβαλλοντικών όρων λειτουργίας του ΚΕΛ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑΣ (έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων-ΜΠΕ), η οποία εκκρεμούσε για υπογραφή από το έτος 2014 ( άρνηση Ι. Μανιάτη να την υπογράψει)
2) 27-9-2017 Η έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ των μελετών
2) 27-9-2017 Η έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ των μελετών
3) 15-11-2017 Η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Δήμου Και ΕΥΔΑΠ, με την οποία η εταιρεία αναλαμβάνει την δημοπράτηση και κατασκευή τόσο του εσωτερικού δικτύου λυμάτων, όσο και του Κεντρικού Συλλεκτήριου Αγωγού που θα ξεκινά από τον οικισμό "Βακαλόπουλο" στα όρια του Δήμου μας με τον Δήμο Ραφήνας - Πικερμίου και θα τελειώνει στη Λεωφόρο Κηφισίας διασχίζοντας τους Δήμους Αγίας Παρασκευής και Χαλανδρίου!!!

Κάτι που βεβαίως σημαίνει ότι οι Δημότες της Παλλήνης απηλλάγησαν από το κόστος της κατασκευής του έργου.
Τα γεγονότα και η ιστορία λοιπόν δεν αλλάζουν.
Όσο και να βολεύει αυτό τις πολλές σκοπιμότητες, που πόνταραν σε τυχόν άσχημες εξελίξεις ώστε να αντληθεί αντιπολιτευτική επιχειρηματολογία!
Βέβαια όλο αυτό, άλλαξε πια άρδην και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.
Το νέο σύνθημα (και φιλοσοφία αντίδρασης στις εξελίξεις) λοιπόν, είναι ότι ο Δήμος Παλλήνης και ο Δήμαρχος του "φταίνε" που δεν απόκτησε αποχέτευση ο Δήμος από... την πρώτη μέρα της λειτουργίας του νέου ενιαίου Δήμου.
Το νέο σύνθημα (και φιλοσοφία αντίδρασης στις εξελίξεις) λοιπόν, είναι ότι ο Δήμος Παλλήνης και ο Δήμαρχος του "φταίνε" που δεν απόκτησε αποχέτευση ο Δήμος από... την πρώτη μέρα της λειτουργίας του νέου ενιαίου Δήμου.
Τα ερωτήματα βεβαίως που μπορούν να τεθούν είναι πολλά όπως το ότι γιατί πριν το 2010 οι τρεις ξεχωριστοί Δήμοι και όσοι τους διοικούσαν δεν είχαν εξασφαλίσει την διέλευση αγωγού ακαθάρτων στον παράδρομο της Αττικής οδού όπως έγινε στο Γέρακα μετά από διεκδικήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου του τότε Δήμου Γέρακα;
Γιατί επέλεξαν άλλου είδους αντισταθμιστικά (που δεν... θάβονται κάτω από τη γη όπως ένα τέτοιο δίκτυο), από την διέλευση της Αττικής οδού;
Μην περιμένετε απάντηση και ούτε πρέπει να μας ενδιαφέρουν πια τέτοιου είδους απαντήσεις.
Η σημερινή δημοτική αρχή του ενιαίου Δήμου Παλλήνης- Γέρακα- Ανθούσας οδήγησε μέσα από ένα πραγματικό ναρκοπέδιο προβλημάτων το ζήτημα σε λύση.
Και όλη αυτή η πορεία έχει καταγραφεί. Και φυσικά την δημοσιοποιούμε για να είναι διαθέσιμη σε οποιοδήποτε συνδημότη μας προκειμένου να βγάλει ο ίδιος, μόνος του τα συμπεράσματα του και να κρίνει τα λεγόμενα, τις συμπεριφορές και τα γραφόμενα ΟΛΩΝ μας!
Φυσικά μπορεί να κατηγορηθώ για "μη αντικειμενική παρουσίαση των πραγμάτων".
Η απάντηση είναι απλή: Ας αναρτήσει λοιπόν ότι έχει και η άλλη πλευρά ότι υλικό έχει, ώστε να υπάρξουν οι αναγκαίες συγκρίσεις.
Βασίλης Δημητριάδης - σήμερα Αντιδήμαρχος, πάντα και επί δεκαετίες ενεργός πολίτης και παρών σε ότι αφορούσε τον τόπο μου!
(Αλλά και ως "παπαγαλάκι", "γλάστρα", "αποκατεστημένος", και οτιδήποτε άλλο διαχρονικά μου έχουν προσάψει ως... "τίτλο")!
(Αλλά και ως "παπαγαλάκι", "γλάστρα", "αποκατεστημένος", και οτιδήποτε άλλο διαχρονικά μου έχουν προσάψει ως... "τίτλο")!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου